Spolužiak zo strednej má úspešnú veľkú firmu, ktorá za posledný rok vraj trochu stagnovala. Jeho produkt je kvalitný a vyhľadávaný, ale podobné ponúka množstvo iných spoločností. Jedným slovom – konkurencii sa začalo dariť. Stavil na overenú praktiku a zmenil vizuály na všetkých propagačných materiáloch vrátane bilboardových, ktoré roky využíval. Propagoval na nich dlhodobo samotný produkt bez ľudí. Teraz urobil zmenu, investoval do biznis fotenia a na každom mieste má krásne nové vizuály s fotografiami zachytenými v jeho firme.

Ľudia majú radi autenticitu. Radi pozerajú fotky, či obrázky ľudí a to samozrejme tých, s ktorými plánujú spolupracovať, alebo si od nich môžu kúpiť produkt, či službu. Nechcú vidieť fotky z fotobanky, ale reálnych ľudí, s ktorými sa stretnú. Dôležitý faktor je to, aby biznis fotografia bola nielen nová, ale aj kvalitná a pekná. Takýto detail si všimne aj laik, i keď možno nevie povedať, prečo ho práve takáto oslovila. Biznis fotenie si určite dajte urobiť u profesionála a vôbec v tejto oblasti nešetrite. Je množstvo fotografov, ktorí ponúkajú fotografické služby. Pred samotným výberom fotografa si pozrite jeho prácu, web stránku, prečítajte si referencie, či odporúčania. Každý profesionál má okrem portfólia na sociálnych sieťach aj svoju vlastnú web stránku. Môžete pozrieť napríklad TU. Ak natrafíte na fotografa amatéra, ktorý vám nedodá výsledok podľa vašich predstáv, alebo dokonca nekvalitné, či nie pekne upravené zábery, môže vás to od ďalšieho výberu fotografa odradiť.

Preto dopredu dobre zvážte jeho výber, lebo by bola škoda „nerefrešnúť“ propagáciu vašej spoločnosti aj v tomto smere. Koniec roka je na to ten najlepší čas. Na začiatku Nového roka sa už môžete venovať naštartovanému biznisu a svojim klientom.

Facebook Comments

You may also like

Výhody a nevýhody práce na voľnej nohe

Práca na voľnej nohe, tzv. “Freelancing”, sa týka